Sokan megénekelték már a Sweet Brown néven híressé vált hölgy történetét, hát mi is megörökítjük. Az oklahomai Kimberly Wilkins 2012 áprilisában kapta meg a maga 15 perc hírnevét az internet népétől, amikor tűz ütött ki a házban, ahol lakott, és erről rendkívüli beleéléssel nyilatkozott a helyi KFOR Channel 4 híradós stábjának. Wilkins a felvételen azt magyarázza, hogy neki ugyan hörghurutja van, de amikor lángokban áll az épület, és dől a füst mindenhonnan, akkor az embernek nincs ideje ilyesmikkel foglalkozni.
A nő olyan karizmatikus és egyedi stílusban meséli el a történteket, hogy a felvétel internetes mém lett, majd meg is zenésítették, így aztán tényleg tűzként terjedt az interneten. Mára már több mint 100 millió ember nézte meg a megzenésített változatot.
Az interjú szabadfordításban:
Szal, felébredtem, mert rohadt szomjas voltam – aztán azt hittem, valaki grillezik a szobában. Mondom, Jézus szíve, tűz van! Se cipőt, se semmit nem volt időm felkapni, mégis füstmérgezést kaptam és azóta hörghurutom van. Kinek van erre ideje?! *
Az extrém szállóige-sűrűséget felmutató, alig 40 másodperces nyilatkozaton pár hétig szórakozott az online közösség, a videó összehozott 12 millió megtekintést a YouTube-on, készült pár tucat vicces kép az "Ain't nobody got time for that!", a "Ran for my life!" és az "Oh, Lord Jesus it's a fire!" beszólásokat variálva, aztán mindenki szépen elfelejtette az egészet, ahogy a mémek 99 százalékával szokás.
A főszereplő Kimberly Wilkins azonban nem felejtette el az ügyet, és később azzal került vissza a hírekbe, hogy pert indított az Apple ellen. Észrevette, hogy a mondatait zenei alappal kiegészített videók és azok remixei még nagyobb karriert futottak be a neten, mint az eredeti felvétel. Sőt, az egyik ilyen szám, az I got bronchitis az iTunes digitális zeneboltjába is bekerült, és ott ismeretlen példányszámban el is adták. Wilkins 15 millió dollár kártérítést követelt az Apple-től, majd az összeget a felére csökkentette.
Azt nem tudjuk mennyit kapott végül, de 7,5 millió az utolsó szám, amit a többség realitásként könyvelt el. Ilyen az, amikor Amerikában leég a lakásod és a riportodból végül sláger lesz, te pedig meggazdagodsz! :)
Egy 2012 júliusi tévés beszélgetséen saját maga is beszél arról, ő hogy élte meg híressé válását:
A videóból az is kiderül, hogy egy grillszószt is elneveztek egyik mondata alapján, és a márka logójává is vált az arca. A Barbeque szósz neve: "Oh Lord Jesus, it's a fire". Aki nem hiszi, nézze meg a szószokat és akár rendelhet is belőle!