Joe Penna – az interneten csak Mysteryguitarmanként ismert youtuber –nagyon tehetséges. Zenész, animátor, filmeket készít. Ha mindehhez hozzávesszük, hogy csak youtube-on 467ezren nézik, összesen 28 milliószor látták saját készítésű videóit, pólóit ezerszámra veszik, a youtube "content partnere"(erről később) konstatálhatjuk, marketingben sem áll rosszul.
A Brazíliából származó srác 2010 februárjában egy újabb youtube csatornát is indított, ahová 6 óra alatt annyian íratkoztak fel, hogy a harmadik legnagyobb forgalmú brazil csatornává vált, jelenleg a második.
Videóival díjakat nyer(t) a világ számos országában, mindezt csak közösségi marketinggel - na és persze a mérhetetlen exhibicionizmusán mellett a tehetségével.
Azon kívül, hogy a youtube-bal való együttműködésnek köszönhetően a csatornáján megjelenő reklámokból pénzt kap, másért is szereti a videómegosztó. Videói valódi interaktív tartalmak: címkéket, videón belüli "ugrást", és rengeteg ötletes megoldást használ és ezzel is hozzájárul ahhoz, hogy élvezetes tartalmáért újra és újra visszajöjjenek ide, hiszen csupán a videókat lemásolva és más megosztóra feltéve produkciójának egy lényeges eleme elveszne.
Aki szeretne többet megtudni bizniszéről, olvasson utána.