Gyöngyszemek a remixkultúrából, videós mémek, érdekességek

TV tenor

TV tenor

Traktormuzsika

2009. október 21. - nagytv2141

A STOMP óta tudjuk, zenélni bármivel lehet. Egy zenészt bármi tudja inspirálni, néha egészen szokatlan dolgok: egy érdekes könyv, egy film, vagy virág a kertben, vagy... vagy egy traktor. Igen, egy traktor, ami jelen esetben nem csak inspirál, hanem azonnal be is száll egy trióba, hogy a ritmusszekciót üsse, mint a gép.

Sweet Georgia Brown

Az első rácsodálkozásom után emlékeztettem magam is arra, abban a világban, ahol egy macska is tud egy szimfonikus zenekar tagja lenni, miért döbbenek meg ilyen hétköznapi dologtól mint egy traktor. Kutatva a neten meg is találtam azt a zenészt, akitől jött az ötlet, persze sok más mellett.

Olle Hemmingssons - klasszikusok traktorra

Nem álltam meg itt, így be kell ismernem, kevésre tartottam eddig az emberiség kreativitását: klarinétosok zenélhetnek bicikli-ülőkéjükkel, és innen egészen gyorsan eljutottam a "gyökerekhez" (ha van ennél korábbi, frissítek): Frank Zappa egészen bátran játszott biciklin bár nekem azért ez már túl elvont.

 Frank Zappa "biciklimuzsikája" (1963)

süti beállítások módosítása