Néhány évvel a Mátrix után már döbbenetes fejlődésen ment keresztül az a trükk, amit ott láthattunk először, a "bullet time"-ként elhíresült technikai eljárás.
A Toshiba "upscaling" kampányához készített videó előtt csak a számokat nézzük még meg:
- a teljes projekt 20 terrabyte tárhelyet igényelt
- 200 digitális kamera volt egy 14 méteres körben felépítve (minden idők legtöbb kamerája egy filmszekvencia felvételéhez)
- a 200 kamera egyetlen távirányítóval volt indítható
- az előkészületek és a felvétel 4 hétig tartott (heti 7 nap, napi 24 óra)
- az új, editálást végző szoftvert kifejezetten erre a feladatra programozták
Bővebben itt lehet még olvasni róla.
Tulajdonképpen kicsit továbbgondolták a Mátrisból sokaknak jól ismert látványvilágot, és a több karaktert használó videóban az egyes karaktereket időben oda-vissza mozgatva egy egyedi remixvideót hoztak létre.Apró szívfájdalmam, hogy a felvételekhez tartozó hangokkal nem voltak elég bátrak eljátszani, mert így valóban egy tőről metszett, profi remixvideó készült volna.
A reklám készítését összefoglaló filmecske: