A Coca-cola "az aktuális hülyeállatos animációs trendeknek megfelelő Szörny Rt-s automatában zajló furcsa folyamatok koncepció", a PSYOP nevezetű animátoroktól óriási sikert futott be. Történetesen pár éve figyelem őket, 2000-ben alakult meg többek között Todd Akita vezetésével.
Kevesen tudják, jóideje barátkozik már a New yorki PSYOP és a Coca-Cola, kevésbé sikerült, de újszerű az úgynevezett "Coca-cola kutyus":
A PSYOP munkáiban kezdetektől látszik az "engedelmes sorbaállás" a reklámok animációkkal feltupírozásában,
de mintha a srácok a nap végén a gőzt is szintén a Softimage XSI, Maya és más komoly animációs, és utómunka szoftverek előtt eresztették volna ki. Így produkáltak néhány addig szokatlan filmet pusztán az élvezetért, ami a graffitis, és VJ tapasztalataikat is érezteti:
Éppen jókor tették ezt, amikor a stockfotóktól kiégett figyelmű nézőknek már nem kellett többé a vizuálisan mosolygós ideálba bugyolált ügyeletes mosópor. Naná, hogy rögtön rákaptak erre az új stílusra/cégre az okos reklámosok, és a többnyire kicsit a vízfestékhez hasonló effektekkel dolgozó csodaszép új vizuális világ kezdett kibontakozni az általuk készített reklámokban.