Gyöngyszemek a remixkultúrából, videós mémek, érdekességek

TV tenor

TV tenor

A "Happiness Factory" reklám készítői és néhány munkájuk

2008. március 10. - nagytv2141
Kicsit hagyom a remixelt filmbemutatók szocio-boncolgatását, és átnézek egy hangyányit eltérő témára, az animációs videókra.

A Coca-cola "az aktuális hülyeállatos animációs trendeknek megfelelő Szörny Rt-s automatában zajló furcsa folyamatok koncepció", a PSYOP nevezetű animátoroktól óriási sikert futott be. Történetesen pár éve figyelem őket, 2000-ben alakult meg többek között Todd Akita vezetésével.

Kevesen tudják, jóideje barátkozik már a New yorki PSYOP és a Coca-Cola, kevésbé sikerült, de újszerű az úgynevezett "Coca-cola kutyus":


A PSYOP munkáiban kezdetektől látszik az "engedelmes sorbaállás" a reklámok animációkkal feltupírozásában,



de mintha a srácok a nap végén a gőzt is szintén a Softimage XSI, Maya és más komoly animációs, és utómunka szoftverek előtt eresztették volna ki. Így produkáltak néhány addig szokatlan filmet pusztán az élvezetért, ami a graffitis, és VJ tapasztalataikat is érezteti:



Éppen jókor tették ezt, amikor a stockfotóktól kiégett figyelmű nézőknek már nem kellett többé a vizuálisan mosolygós ideálba bugyolált ügyeletes mosópor. Naná, hogy rögtön rákaptak erre az új stílusra/cégre az okos reklámosok, és a többnyire kicsit a vízfestékhez hasonló effektekkel dolgozó csodaszép új vizuális világ kezdett kibontakozni az általuk készített reklámokban.









Végül egy érdekesség. A norvég BUG reklámcég is kapva kapott az alkalmon, és nézőponttól függő, hogy tiszteletadásként, vagy üzelti célból megfontolt másolásként értelmezhető, de elkészítettek egy a Happiness Factoryhoz egészen hasonlító kreatívot:

ONECALL: Hogy működik az internet


süti beállítások módosítása