Gyöngyszemek a remixkultúrából, videós mémek, érdekességek

TV tenor

TV tenor

Természeti erők, mint reklámhősök

2008. február 01. - nagytv2141
A koos.hu-n találtam egy nagyon jó reklámfilmet.

 Mr.W. ÚJ MUNKÁJA



A magyar szöveg, szintén a koos.hu-ról:

"…Azt hiszem soha sem értettek meg. / Úgy tűnt, hogy az emberek nem kedvelnek. / Azt hiszem zavartam őket, az idegeikre mentem. / Nem tudom, miért. / Csak így alakult. / Igen, lehet, hogy túl heves voltam. / Túl erős. / Nem is tudom. / Tényleg nem tudom megmondani miért. / Igen, magányos voltam, nagyon magányos. / De hozzászoktam egy idő után. / Aztán egy napon minden megváltozott. / Valaki végre elfogadott olyannak, amilyen vagyok. / Amióta megkaptam ezt a munkát, megváltozott az életem. / Végre hasznosnak érzem magam, jó vagyok valamiben. / A SZÉL. / AZ Ő EREJE A MIÉNK IS. (Magyar szöveg: Farkas Emese)

Ennek apropóján utánanéztem még pár, a természeti erőket ilyen erős vizuális metaforaként megjelenítő reklámfilmecskéknek.

 LÉPJ KI A NAPRA

 

 VÍZGYEREKEK KALANDJAI



 LUCOZADE VÍZEMBEREK




Kevésbé kapcsolódik szorosan a témához, egyelőre nem találtam jobbat a TŰZre:

 TŰZFORRÓ EMBEREK




Addig babráltam, míg rájöttem, a Fantasztikus négyes egy kétórás metafora, amerikai módra:


süti beállítások módosítása