Gyöngyszemek a remixkultúrából, videós mémek, érdekességek

TV tenor

TV tenor

Borzalomkávé

2007. december 17. - nagytv2141
Reggelenként a gyors ébredés érdekében egy érdekes kávéfajtát szoktam inni. Boltokban így nem lehet kapni.

BORZALOMKÁVÉ - recept

• 2-4 kávéskanál instant kávé (márka nem lényeg)
• forró víz 1 -1,5 dl
• cukor szórva, nem kimérve


Nem lényeg, mennyi is az a cukor. Ha kevés, az a jó, ha sok,az. Fontos, hogy semmiképpen ne legyen ízletes! Vagy túl keserű, vagy túl édes, tökmindegy. Éppen ezért is jó a cukor szórva, tutira nem tudjuk jól kimérni, és minden nap az előzőhöz képest is váratlan az élmény. A létrejött kulináris élményt létrehozó ital célja ugyanis az, hogy egy ízlelőbimbókon keresztüli borzalom-élményt hozzon létre. Tulajdonképpen a régi, népies, hideg vízzela kútnál mosakodás öltönyös verziója ez. Akkor jó a borzalomkávé, ha belekortyolás után az arc minden izma görcsbe rándul, és kijön egy hang belőlünk:

ÁÁÁÁÁÁÁRGHHHH-HÚÚÚÚÚÚ

Vagy valami hasonló, én magamon teszteltem, igazából a hang változhat, a lényeg, hogy elérte a célját a dolog: a borzalom véigifut a testen, felébredünk.

VÁLTOZÁS: Ma automatából ittam borzalomkávét, és rájöttem, nem is én találtam ezt fel. Üzembiztosan jön ez kemény 70 forintért.



De ha már kávé, és borzalom, mint élmény, eszünkbe juthat a művészet. Nos, a fentieknél komolyabb kávébab-művészek is vannak, nézzük csak:



Gazdag tartalom erre
süti beállítások módosítása